2021 жылдың 10 наурыз күні Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің ЖИТС орталығы базасында АИТВ/ЖИТС эпидемиясына қарсы іс-қимыл бойынша бірлескен іс-шаралар жоспарына сәйкес Полиция департаментінің құрылымдық бөлімшелерінің өкілдерімен ведомствоаралық жиын ұйымдастырылды.

09c159cd 4d3e 4d6a 9146 1532ed62a834

2021 жылғы 26 ақпанда Нұр-Сұлтан қаласының ЖИТС орталығында үкіметтік емес ұйымдар «Шаг в будущее», «Жизнь вопреки», «Human Health Institute» және «Жария»халықаралық орталығының қатысуымен кеңес өтті.

155482897 307169917508817 4880128447012276981 o

        АИТВ/ЖИТС бойынша БҰҰ-ның бірлескен бағдарламасы - ЮНЭЙДС-тің бастамасымен 1 наурыз «Кемсітушілікке жол жоқ» күні ретінде белгіленді. Ондағы мақсат қоғамда кемсітушілікті түп тамырымен жою қажеттілігіне көңіл аударту. Мәселен, көптеген елдерде дискриминациялық заңдардың кесірінен, адамдар құқықтық теңсіздікке ұшырап негізгі қызметтерге қол жеткізе алмауда. Мұндай заңдар адамның құқығы мен еркіндігіне шектеу болып табылады. Мысалы қазіргі таңда әлемнің 20 - дан астам елінде АИТВ жұқпасы бар адамдардың еркін жүріп тұруына шектеулер әлі де жалғасуда. Ал, көптеген мемлекеттерде АИТВ жұқпасы бар әрбір бесінші адам медициналық көмекке жүгіне алмауда. Осындай көптеген келеңсіздіктердің алдын алу мақсатында БҰҰ-ның 2014 жылғы 1 наурыздағы шешімімен “Кемсітушілікке жол жоқ” деп аталатын жаңа дата қабылданды.

День ноль дискриминации

Безымянный

Миссия, Видение, Ценности ГККП «Центр по профилактике ВИЧ -инфекции» акимата г. Астаны

 

Миссия: Эффективная реализация профилактических мероприятий и высококачественное предоставление медицинской  помощи по ВИЧ-инфекции с учетом современных профилактических, диагностических, лечебных и медико-социальных технологий.

Видение: качественное, доступное и безопасное оказание медицинской помощи и комплекса медико-социальных услуг по ВИЧ-инфекции населению города Астаны.

Ценности:

  1. Соблюдение прав пациента, высоких этических и моральных принципов - построение взаимоотношений с пациентом по принципу уважения и доверия.
  2. Высокое качество медицинских услуг - непрерывное совершенствование лечебно-диагностических процессов.
  3. Постоянное повышение квалификации, компетентности, профессионализма персонала.
  4. Внедрение передовых медицинских технологий в практику.

Командная работа и взаимное уважение –корпоративная культура, способствующая взаимопониманию.